Health & Beauty Manager

Blog o zdrowiu i zdrowym podejściu do życia.

wynik konkursu

Wygrałam konkurs!

To był dla mnie bardzo szczęśliwy dzień! Kto by się spodziewał, że w urodziny mojej Mamy i ja dostanę prezent 🙂 Jakiś czas temu zauważyłam, że Akademia Dietetyki organizuje konkurs na najlepszy artykuł dotyczący nowych trendów w dietetyce. Udział mogły wziąć udział osoby z wykształceniem medycznym oraz absolwenci Akademii, którzy zdali egzamin zawodowy. Pomyślałam, że to dobra okazja by przelać na papier moje myśli dotyczące blogów. Przeraża mnie to co dzieje się w sieci. Czy wiecie, że blogi o prawidłowym żywieniu bardzo często prowadzą osoby, które nie mają nic wspólnego z dietetyką? Wszystko byłoby ok, gdyby nie wprowadzały swoich czytelników w błąd i zachęcały do wizyt w profesjonalnych gabinetach lekarskich/dietetycznych. Niestety jest odwrotnie. Swoimi śmiałymi twierdzeniami wprowadzają niczego nieświadomych czytelników w błąd. Blogerki potrafią już na przykładzie jednego zdania postawić diagnozę, ustalić dietę i nawet doradzić leki!!! Przerażające!!! Potrzeba do czegoś takiego naprawdę dużo odwagi (głupoty). Ostatecznie zgłosiłam do konkursu artykuł pt. „Wszyscy jesteśmy dietetykami, czyli jak powszechny dostęp do internetu ułatwia kreować ekspertów.” Miałam obawy czy mój tekst nie będzie uznany za zbyt kontrowersyjny, ale ku mojej wielkiej radości, zajęłam pierwsze miejsce i dzięki temu będę mogła dalej poszerzać swoją wiedzę z zakresu żywienia sportowców, dzieci i kobiet w ciąży.

Marzenia się spełniają 🙂

Manager Zdrowia

Zdrowy styl życia to nie tylko mój wybór, ale też wielka pasja. Nie miałam więc nigdy wątpliwości, że muszę zdobyć medyczne wykształcenie. W efekcie mogę cieszyć się tytułem magistra zdrowia publicznego i dietetyka. W swojej codziennej pracy zajmuję się marketingiem a z moich licznych obowiązków największą radość sprawia mi właśnie pisanie. Kiedy zastanawiałam się jak wykorzystać swoją miłość do tematów zdrowotnych i doświadczenie marketingowe, wpadłam na pomysł promocji zdrowia poprzez copywriting medyczny. Chciałabym, żeby teksty, które piszę na potrzeby swoich klientów i własnego bloga, zachęciły czytelników do wprowadzenia do swojego życia dobrych nawyków i wpłynęły pozytywnie na stan zdrowia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *