Copywriting medyczny wciągnął mnie już kilka lat temu. Dzięki niemu mogę łączyć dwie dziedziny, które kocham najbardziej – marketing i medycynę. Piszę głównie teksty na strony internetowe i do materiałów reklamowych.
Moim największym sukcesem z zakresu copywritingu była wygrana ogólnopolskiego konkursu na najlepszy artykuł popularnonaukowy dot. nowych trendów w dietetyce.
Potrzebujesz tekstu o tematyce zdrowotnej? Napisz do mnie: managerzdrowia@gmail.com
Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy? Zajrzyj tutaj: http://managerzdrowia.pl/wspolpraca/
A jeśli wolisz najpierw zobaczyć moje przykładowe realizacje lub przeczytać, co myślą o współpracy moi klienci, to może zainteresują Cię przykładowe projekty, w które byłam zaangażowana.
Wypowiedź dla portalu MEDSOWA:
https://medsowa.pl/a/jesienno-zimowy-niezbednik-czyli-jak-dodac-sobie-energii
Tekst, który zapewnił mi wygraną w ogólnopolskim konkursie na najlepszy artykuł dot. nowych trendów w dietetyce:
Wszyscy jesteśmy „dietetykami” – internet ułatwia kreowanie ekspertów
Przykładowe artykuły napisane dla strony Zielony Bambus:
http://zielonybambus.pl/2016/05/woda-kokosowa-ciekawa-alternatywa-dla-wody/
http://zielonybambus.pl/2016/05/kwas-foliowy-dla-kobiet-ciazy/
Przykładowe artykuły napisane dla strony Wylecz to:
https://wylecz.to/uklad-pokarmowy/jak-zapobiegac-wzw/
https://wylecz.to/uzaleznienia/jak-palenie-papierosow-wplywa-na-aktywnosc-fizyczna/