Copywriting medyczny wciągnął mnie już kilka lat temu. Dzięki niemu mogę łączyć dwie dziedziny, które kocham najbardziej – marketing i medycynę. Piszę głównie teksty na strony internetowe i do materiałów reklamowych.

Moim największym sukcesem z zakresu copywritingu była wygrana ogólnopolskiego konkursu na najlepszy artykuł popularnonaukowy dot. nowych trendów w dietetyce.

Potrzebujesz tekstu o tematyce zdrowotnej? Napisz do mnie: managerzdrowia@gmail.com

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy? Zajrzyj tutaj: http://managerzdrowia.pl/wspolpraca/

 

A jeśli wolisz najpierw zobaczyć moje przykładowe realizacje lub przeczytać, co myślą o współpracy moi klienci, to może zainteresują Cię przykładowe projekty, w które byłam zaangażowana.

Wypowiedź dla portalu MEDSOWA:

https://medsowa.pl/a/jesienno-zimowy-niezbednik-czyli-jak-dodac-sobie-energii

 

Tekst, który zapewnił mi wygraną w ogólnopolskim konkursie na najlepszy artykuł dot. nowych trendów w dietetyce:

Wszyscy jesteśmy „dietetykami” – internet ułatwia kreowanie ekspertów

Przykładowe artykuły napisane dla strony Zielony Bambus:

http://zielonybambus.pl/2016/05/woda-kokosowa-ciekawa-alternatywa-dla-wody/

http://zielonybambus.pl/2016/05/kwas-foliowy-dla-kobiet-ciazy/

 

Przykładowe artykuły napisane dla strony Wylecz to:

https://wylecz.to/uklad-pokarmowy/jak-zapobiegac-wzw/

https://wylecz.to/uzaleznienia/jak-palenie-papierosow-wplywa-na-aktywnosc-fizyczna/

 

Referencje od Inventum

Referencje od Wylecz.to

Dyplom za najlepszy artykuł